香港好多報紙唔睇得,因為一唔小心睇到就會搞到偵探咁,尋根究底錯亂到底點黎。

今日又見到「公信好好」嘅兩份抄抄子,竟然破天荒引用德語媒體文章,聲稱「契丹共享單車」係「白痴經濟」。

心林,邊有咁誠心引用德語媒體,咁好心,一睇,一地台灣傳媒有,似乎來源直指「環球時報」。

但環球時報點黎呢?第一直覺,亦根據某啲台灣報紙嘅「reverse engineering」,搵到德國財經週刊,睇返上一篇關於契丹單車嘅內容,頂你,3月13日,點會係「29日發表」,搵曬 Wirtscharfts Woche 嘅 achieve, 7月29日根本無呢篇文。

3月13號

然後文中零零碎碎keyword,似乎搵到啲舊文報導,似乎係正確,但成件事timeline 唔make up。(如果你要堅持睇,係呢度呢度呢度)

最後一試「idiot economy bike」,點知得到呢個「Best China News」嘅結果,見到真係…….

頂你,click farm 黎嘅

媽啊,有無咁 idiot 啊?

Comments

comment