一個波蘭法庭日前判罰德國電視台 ZDF 賠款5000歐羅,表示佢地嘅誤導觀眾,錯誤描述波蘭嘅「自由戰士」。

老兵團體係兩年前發起訴訟,指ZDF 節目「我們的父輩」涉嫌描述波蘭戰士都反猶太,而發起訴訟嘅老兵表示自己救過有猶太。

法庭認為除咗賠款外,德國電視台仲要向老兵道歉。

ARD

舉報錯字:Fb 訊息留言板

Comments

comment