倫敦 – 英國媒體揭發,一間推動中英貿易嘅公司,曾經公開批評約翰遜同華為割席,但過往曾經收取英國政府公帑,高達2500萬鎊。

點解可以相信膠事錄 | 緊貼膠事錄更新

報導表示,公司一路收緊國際發展省嘅資助。公司堅稱有為政府提供顧問服務,表示唔係收資助。

時報

點解可以相信膠事錄 | 緊貼膠事錄更新 | 舉報錯字:Fb 訊息留言板